Resultados 1 al 7 de 7

Tema: Update Build 107

EX Piloto JDT Avatar de Iketani
    Nombre Real
    José Llamas
    Periférico
    G27
    Comunidad
    Cataluña
    Gracias / Me Gusta

Update Build 107

GRAPHICS:
    —————————
    Added some HDR debug

GAMEPLAY:
    —————————-
    made spin correction not work while on pitspot.

PHYSICS:
    —————————-
    turbo code
    working turbo code minus intercooler (but we’re ignoring the decreased charge density until that’s in)
    for turbos, made configurable the location of boost pressure measurement for wastegate purposes
    fixed intake manifold pressure calc for turbos

AI:
    —————————-
    fixed AI miscalculating fuel needs for fuel multiplier values greater than 1

UI / HUD:
    —————————-
    made multiplayer list “event name” field now “venue name, event name”
    virtual mirrors (and toggling them) now work the same for cockpit and TV cockpit
    added 2 pairs of x,y offsets to mouseless scroll boxes that can define the position of the specific image within the scrollbox item. (the image used to always be placed at 0,0 and extend to the full extent of the scrollbox item)
    increased multiplayer game list buffer & standardized internal buffers for safer future upgrade

BUG FIXES:
    —————————-
    fixed keyboard handling in UI editor (we weren’t handling Windows messages in a special tight loop)
    made gamedatabase switches more robust.
    fixed net lag issue (which was caused by extra data being sent without regard to appropriate bandwidth limit)
    fixed skinning bug with non-retail showrooms
    removed redundant gdb value “GrandPrixName”…since it was always identical to “EventName”.
    fixed track selection gizmos from stocking multiple copies of the same event.
    fixed a bug where main page veh, rfm, or track icon would not show up because it was the wrong format.

MULTIPLAYER:
    —————————-
    Added sort field for sorting by location to NetCommUtil
    made the text color of the racegrid participants customizable instead of hard-coded.

To get access to the the beta, a full retail purchase of rFactor 2 is required. rFactor 2 sells for $43.99, including 18 months of online account membership instead of the 12 months buyers of the final version will receive.

Full installer: [Sólo los Usuarios Registrados pueden ver este enlace. ]
    Mirror full installer: [Sólo los Usuarios Registrados pueden ver este enlace. ] (torrent)
    Build 107 updater (requires build 85): [Sólo los Usuarios Registrados pueden ver este enlace. ]

PD: Recomiendo personalmente hacer instalación full limpia (guardando setups, etc. pero desde 0 la instalación de la build full)
    Última edición por Iketani; 09/09/2012 a las 17:06

EX Piloto JDT Avatar de serginyyo
    Nombre Real
    Sergio Box
    Periférico
    G27
    Comunidad
    Cataluña
    Gracias / Me Gusta
    alguien la probo? alguna mejoria o que XDXD

Nombre Real
    José Llamas
    Periférico
    G27
    Comunidad
    Cataluña
    Gracias / Me Gusta
    Por lo que pone ahí, no parece que traiga mucha mejora, el Force Failback seguirá igual seguramente. Lo que veo de mejora es que han implementado ya las físicas de turbo y tal.

Administrador Avatar de Jesús Llamas
    Nombre Real
    Jesús Llamas
    Periférico
    G27
    Comunidad
    Aragon
    McLaren
    Gracias / Me Gusta
    Entradas de blog
    19
    Yo tengo problemas con la versión y la verdad es que hasta q no saquen la final paso. Me bajo esta build, instalo todos los mods necesarios q vienen la pagina de descargas de isi y me bajo tu mod. Puedo instalar todos menos tu mod de jdt formula renault. Me logueo en el launcher de las dos formas posibles y me dice lo de enjoy y bienvenido yisus flames pero me pone todo en gris y no puedo entrar ni a offline ni online.

No pienso criticar el trabajo de isi ni rfactor2 porque suficiente q hay una beta y los q pagaron pueden probar, disfrutar y desarrollarla pero yo ya no voy a perder mas tiempo porq me ha dado mas problemas que otra cosa y agradezco lo q están haciendo, pero a ver si sacan la ultima versión ya final oficial y nada se jugará.

"-Drive your dreams-"

Nombre Real
    José Llamas
    Periférico
    G27
    Comunidad
    Cataluña
    Gracias / Me Gusta
    ¿Pero no dijiste que pediste la devolución? Será eso porque no te deja entrar en ningún sitio... xD

Administrador Avatar de Jesús Llamas
    Nombre Real
    Jesús Llamas
    Periférico
    G27
    Comunidad
    Aragon
    McLaren
    Gracias / Me Gusta
    Entradas de blog
    19
    No, no la pedí.

"-Drive your dreams-"

Nombre Real
    José Llamas
    Periférico
    G27
    Comunidad
    Cataluña
    Gracias / Me Gusta
    Este finde lo miramos o algo tio. No es normal que no te vaya.